Knauf Knauf

Apie mus

Weiter

„Knauf“ pasaulyje ir Baltijos šalyse

Per daugiau kaip 80 metų „Knauf“ išaugo iš tradicinės gipsą gaminančios šeimos įmonės Vokietijoje ir šiuo metu turi per 70 atstovybių įvairiose šalyse visuose penkiuose žemynuose.

Į Baltijos šalis „Knauf“ atėjo 1994 metais – Latvijoje buvo įsteigta ribotos atsakomybės bendrovė SIA „Knauf“, Sauriešiuose, Stopinių krašte įkurta gamykla.

Bendrovei sėkmingai pradėjus veikti Latvijoje, po jos atsidarė įmonės Lietuvoje UAB „Knauf“ ir Estijoje „Knauf Tallinn“, UÜ.

„Knauf“ Lietuvoje

Lietuvoje UAB „Knauf“ veiklą pradėjo 1996 metais. Pagrindinis „Knauf“ atstovybės Lietuvoje tikslas – skleisti informaciją lietuvių kalba apie „Knauf“ sistemų naudojimą bei produktus, konsultuoti esamus ir potencialius klientus. Siekiame, kad mūsų partneriai ir klientai pasitikėtų „Knauf“ ir žinotų, kad būtent mes galime padėti rasti atsakymus į kylančius klausimus bei išspręsti atsiradusias problemas.

Esame aktyvi visuomenės dalis, prisidedame prie statybų ir architektūros sektoriaus augimo, nuolat kuriame ir palaikome tvirtus santykius su partneriais bei šalyje veikiančiomis organizacijomis:

  • ruošiame techninę literatūrą, informacinę medžiagą, sistemų aprašus, deklaracijas, sertifikatus, saugos duomenų lapus lietuvių kalba, kuriais atvirai dalijamės su statybų bei architektūros profesionalais;
  • nuolat konsultuojame statybos ir architektūros srities profesionalus apie „Knauf“ produktus bei sistemų naudojimą, padedame rasti geriausius sprendimus, rengiame seminarus statybininkams bei prekybininkams, praktinius mokymus įmonėms bei statybininkų brigadoms;
  • bendradarbiaujame su mokyklomis, organizuojame statybos specialybės studentų konkursus, rengiame tradicija tapusius architektų konkursus;
  • veikiančiame „Knauf“ informaciniame centre telefonu, elektroniniu paštu atsakome į visus apie statybas ir produktų bei sistemų naudojimą kylančius klausimus, vykstame į objektus ir padedame parinkti tinkamiausias medžiagas, spręsti kylančias problemas.

Mūsų misija

Kurti saugius, gamtą tausojančius, patogius, kokybiškus ir konkurencingos kainos erdvių sprendimus, išliekant šios rinkos lydere.

Mūsų vizija

„Knauf“ – inovatyviausių ir nepriekaištingos kokybės statybinių sistemų ir medžiagų gamintoja, rinkos lyderė, su klientais palaikanti ypatingą santykį. „Knauf“ klientus laiko verslo partneriais, su kuriais atvirai dalijasi per daugelį metų sukaupta patirtimi.

Mūsų vertybės

Mūsų vertybės – tai veiklos pamatas, pagal kurį suformavome įmonės viziją ir misiją. Jos veikia kaip vidinis kompanijos kompasas, padedantis išlikti teisingame kelyje ir pasiūlyti kokybiškiausius produktus klientams bei užtikrinti geriausią aptarnavimą ir bendradarbiavimą.

  • Žmogiškumas. Kartu su klientais ir partneriais esame viena didelė šeima, bendruomenė, kurioje svarbiausia – pagarba, teisingumas ir pasitikėjimas vieni kitais.
  • Partnerystė. Tikime, kad kelias į sėkmę yra grįstas glaudžiu bendradarbiavimu, bendradarbiavimu su klientais, partneriais ir komandos nariais, tad nuolat stengiamės kurti pasitikėjimą skatinančius santykius
  • Atsakomybė. Mums svarbu, kokį poveikį daro priimti sprendimai, todėl prisiimame atsakomybę ir įsipareigojame teikti aukščiausios kokybės produktus.
  • Verslumas. Į savo darbą ir bendradarbiavimą su partneriais bei klientais žiūrime novatoriškai ir lanksčiai: visada esame atviri pokyčiams, nes tikime, kad tai yra greičiausia ir geriausia priemonė augti.

Mūsų atsakomybė

„Knauf“ jaučiasi atsakinga už žmones, gamtą ir visuomenę.

Gamtos apsauga yra neatsiejama nuo mūsų produktų kūrimo ir tobulinimo procesų, tad aukštų tikslų siekimas yra suderintas su ekonominiais, ekologiniais ir socialiniais reiškiniais. Ekologijos siekis nekenkia produkto kokybei, nes būdami draugiški aplinkai, mes nepamirštame ir tikslo klientams bei partneriams tiekti kokybiškas prekes – tai lyg dvi svarstyklių pusės, ne nusveriančios, o papildančios viena kitą.

Istorija

Istorija

„Knauf“ turi ilgą ir įdomią istoriją. Per daugelį dešimtmečių „Knauf“ iš mažo šeimos verslo Vokietijoje sėkmingai virto pasauliniu mastu veikiančia įmonių šeima ir išlaikė savo pagrindines vertybes – bendradarbiavimą, bendrumą ir partnerystę. Tradicijų ir inovacijų kombinacija šią kompaniją, kuri vis dar priklauso vienai šeimai, padarė tokia, kokia ji yra šiandien: sėkminga tarptautinės rinkos žaidėja, kuri atspindi modernumą, aukštą produktų kokybę ir įvairovę bei ištikimybę ir solidarumą.

Daugiau